Nytt år

År 2013 har kommit. Precis som jag önskade så höll sig bebisen kvar i magen över nyåret och nu får hon komma när hon vill. Det är några dagar kvar till bf (8jan) och jag gick över tiden med både med Albin (2+) och Tova (5+). Däremot hade jag aldrig någon mensvärk/ryggvärk med dem som jag har haft under denna graviditet. Igår fick vi även ett tecken på att det snart kan vara på gång, och jag fick en liten känsla av att det kommer ske i helgen. Förmodligen bara önsketänkande, men vi får se :)

Vi har haft en härlig ledighet under julen. Snart blir vi långlediga igen, och då med en femte familjemedlem :)

Förutom bebisen så det jag framemot ett gravidfritt år. Har ju trots allt varit gravid varje år sedan 2009 :) Jag längtar tills jag kan återuppta träning och förhoppningsvis börja springa igen :)

Slänger in en bild på nyårsmaten som blev riktigt bra, dubbelmarinerad oxfilé och fylld bakpotatis.


Kommentarer
Postat av: veralena

Gud va spännande, undra om din känsla stämmer:) Lycka till när det blir dags:) Tack för det fina julkortet förresten!

2013-01-05 @ 20:43:22
URL: http://vdeak.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0