Oktober månad

Det är galet vad fort tiden går. Jag håller knappt reda på vilken gravidvecka vi befinner oss i. Helgen har passerat lika snabbt som vanligt. I fredags höststädade vi gården. Utemöblerna ställdes undan och likaså lite andra sommarprylar. I lördags åkte vi till Drakborgen med barnen. Jösses vad roligt de hade :) De var som galna och sprang överallt! Vi träffade ett par vänner som var där med deras dotter och umgicks med dem :) Vi åt tacobuffen som serverades och när klockan var kring 15 åkte vi hemöver. Kvällen hemma blev lugn, vi gjorde i ordning räksmörgåsar istället för att laga någon middag och efter det blev det film. På söndagen åkte vi till Birsta city för lite shopping. Köpte bland annat den där tv-bänken som jag bloggat om :) På kvällen var det dags för mig att åka till jobbet och syrran stannade över natten för att vara barnvakt så jag fick sova några timmar efter nattjobbet.

Nu är det redan tisdag och Albin ska snart till dagis. När han är lämnad tänkte jag röja och städa hemmet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0