Jobbhelg

Då var första natten av tre avklarad. Vi hade en helt okej natt trots småpyssel mest hela tiden. Några överbeläggningar blev det också. När jag vaknade idag kring 15 så var huset tomt. Johan, barnen och två av mina syskon for tidigt imorse till torpet och ska sova där ett par nätter. Jag har nog aldrig varit ifrån barnen nån längre stund så det känns lite skumt. Tomt och tyst :) 
 
 
Hade turen idag och bli bjuden på middag hos mina föräldrar och jag kom hem för nån timme sen. Sen dess har jag hunnit dammsuga och hänga tvätt. Nu ska jag packa lite återvinning och åka iväg med den. 
 
 
 
 
 
Gårdagens middag, mumsig gryta på lövbiff, skogssvamp och lök :)
 
 
Tova vill ju numera äta själv... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0