Tips för torra händer

Jag har fått en ny favorit när det gäller handsalva. Jag som har väldigt torr hud behöver en riktigt bra salva till mina händer. Speciellt nu när vi har två blöjbarn och händerna tvättas titt som tätt. Nu under en kortare period i vinter har min handkräm varit slut och det har resulterat i sprickor på ovansida händerna, där det sedan börjat blöda.
Förra veckan fick jag en tub handkräm av syrran som var helt suverän! Den finns på apoteket och heter så enkelt som Handkräm. Märket är Hudosil. Den hudsalva som jag annars tycker är toppen kommer från Body Shop och heter Hemp hand protector.Så har ni riktigt torra händer och letar en bra handkram så prova någon av dessa!
Billig och bra, 39kr kostar en tub.
Denna går lös för 125kr för 100ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0