Rolig start på veckan!

Idag rivstartade vi dagen med en grymt jobbig promenad till kyrkis. Det var så mycket snömodd längs vägarna så jag mer eller mindre plogade mig fram med syskonvagnen! Det var som att vagnshjulen bara snurrade och snurrade utan att vagnen flyttade sig. Vägen hem var ännu värre eftersom det är uppförsbackar hemåt. Bra träning fick jag i alla fall och träningsvärken från igår lär va värre imorgon :)

Det var första gången som jag var på kyrkis med båda barnen samtidigt. Albin har inte varit där på över ett år tror jag. Han blev ledsen först då vi kom dit och jag tror att han trodde han skulle bli lämnad själv där. I det stora hela så hade barnen det väldigt roligt. Albin blev lite ledsen emellanåt, mest pga trötthet eftersom han vaknat 5 på morgonen. Det var inte lika mycket folk där som förra veckan (som tur va). Albin o Tovas kusiner var också där :) HÄR kan ni kika på bilder.

Idag kom min beställning från supersnabba Nelly. Jag beställde varorna på torsdagkväll och idag fick jag hem dem i brevlådan, sånt gillas! :) Jag är riktigt nöjd med alltihopa MEN jag hade missat en liten sak. Jeansen som jag beställde till Albin visade sig ha rosa detaljer på fickorna. Jag som tyckte de såg så grabbiga ut :) Men han får ha dem ändå och sedan får Tovatösen ärva dem.

Här kommer några bilder från idag.


Busar med lillasyster :)


Grabben som älskar sin gitarr





Tova i nya overallen, för stor just nu men i vår sitter den nog perfekt :)


Dagens middag blev ugnstekta rot- och grönsaker med vitlöksmarinerad kyckling och tzatsiki. MUMS var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0