Några rader om dagen

Det är väldigt kallt ute idag, speciellt imorse då visade temperaturen på närmare -17 grader. Då tog vi bilen till dagis när Albin skulle lämnas. Nu på eftermiddagen var det kring -10 minusgrader och då trotsade jag kylan och tog vagnen. Just nu är jag väldigt glad över det beslutet, så himla skönt efteråt :) Grym träningsvärk har jag idag också! Har vaknat ett par gånger inatt av att kroppen ömmat lite här och var.

Nu har Albin precis fått tidig middag i form av makaroner och korv. Han var så himla hungrig när han kom hem så jag skippade mellisen och körde direkt på en enkel middag till honom. När vi äter vår middag senare så får han äta med oss om han vill.

Idag sov Albin ändå tills HALV SJU :) Gissa om vi blev glada. Han har vaknat 4-5 i ett par veckors tid nu. Eftersom han sov "så länge" imorse så hade han inte velat sova idag på dagis. Han tog sig en liten tupplur på hemvägen istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0