Innebandy och nytt projekt

Allt gips hamnade på väggarna idag! I veckan ska vi sätta igång och spackla och slipa, antar att det blir mitt jobb :)
I helgen så har jag skaffat mig ett mindre projekt som jag ska pyssla med, nämligen en gammal växasäng. Den måste slipas ordentligt och få sig några lager med ny fräsch vitfärg :) Tänkte att Albin ska få den till sitt rum i väntan på att han är mogen nog att sova i en loftsäng.

Kom hem från innebandyn för en stund sedan. Var riktigt tufft ikväll men vi har så roligt att man glömmer bort att det är träning :) Väldigt skönt att få komma hemifrån en stund också och få lite egentid.
Nu ska vi kika på Äkta människor innan det är dags att krypa ner undert täcket.




Fick den för en väldigt bra slant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0