En kväll i soffan med all rätt

Idag har jag verkligen tagit vara på det fina vädret. Det har blivit mycket promenader och en del snöskottning. Vi startade med en promenad för att lämna grabben på förskolan. Sedan gick jag vidare till mina föräldrar och var där en stund. Gick hemöver strax innan lunch och väl hemma så tog jag fram skyffeln och skottade undan snön medan Tova sov i vagnen. När Tova vaknade så gick vi in och åt lunch och sedan dammsugade jag nedervåningen. När klockan närmade sig halv två så promenerade vi bort till dagis och hämtade Albin. Efter middagen så blev det även en prommis med hundarna. Summa summarum så har det varit en väldigt aktiv dag :)



Sover gott utomhus
Duvedsbacken (döjobbigt att gå uppför med en fullastad syskonvagn!)
älsklingsgrabben
grötfia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0