6 mån Albin VS 6 mån Tova

På de här bilderna är barnen lika gamla och dom är rätt lika varandra kan jag tycka :) Jag hade fått för mig att Albin hade mer hår än Tova i samma ålder men jag har kikat på gamla bilder och de ser ut att ha lika mycket hår, Albins hår är mörkare bara. Sedan skiljer sig ögonfärgen. Albin hade mörkgrå ögon ända fram till 5-6 månaders ålder, då blev de bruna. Tova har ljusblå ögon och kommer nog så förbli :)
Tova är något kortare än Albin och väger betydligt mindre än vad han gjorde. Ändå tycker jag att Tova ser rundare ut. Rundare kinder, tjockare lår osv :) Albin hade däremot rundare form på sitt huvud än vad Tova har.

Sedan skiljer sig deras personligheter åt. Tova är mer lugn och nöjer sig med att sitta i babysitter eller i någons knä. Så var det inte med Albin :)



Kommentarer
Postat av: cecilia

Sötisar =) Ja dom är faktiskt lika varandra och jag är också för mig att Albin har haft mer hår men så är det tydligen inte... vad man kan minnas galet ibland =) Men... vad är det för planer ni pratar om?? Jag blir ju supernyfiken =)

2012-01-06 @ 20:42:24
URL: http://www.anderssonslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0