Onsdagförmiddag

Idag startade vi dagen med en promenad tur och retur till förskolan. Vi lämnade av Albin som sedan vinkade glatt genom fönstret. När vi kom hem så sov Tova vidare i vagnen och jag laddade upp lite ved i källaren. Är bekvämt att ha veden nära när man ska elda. När jag kom in så körde jag ett varv med dammsugaren och skurmoppen med Efter tio i bakgrunden. Funderade ett tag om jag skulle städa övervåningen också, men det blev inte så. Tänkte att fönsterkillarna kanske kommer snart och då lär det blir en hel del skräp, för inte ska man städa i onödan :))

Vet inte riktigt vart tiden tog vägen efter städningen.. Jag har suttit och planerat litegrann. Vi har ju en blivande 2-åring i huset och han ska ha kalas om ca 2 veckor :) Hann även med lite nätshopping idag, ni får se i ett senare inlägg vad jag köpt :)

För en stund sedan så förberedde jag dagens middag lite smått. Det blir köttfärslimpa med morot och rödlök, gott som bara den :) Snart är det dags att hämta hem sonen. Nu ska jag hämta posten som kommit, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0