För tidiga mornar

Som vanligt vaknade Albin tidigt idag. Igår var klockan 4, idag sov han till 5. Tråkigt nog fick vi igår skippa kyrkis och istället gick vi ut i det milda vädret och insupade friskluft. Har varit brist på den varan under helgen. Albin somnade ganska omgående i vagnen, han var så himla trött lillstackarn. Han fick sova närmare två timmar utomhus innan jag väckte upp honom. Tova sov en kortare stund och fick sedan gå in och sätta sig i hoppgungan. Jäklar vad hon studsade :) Hon hade skitskoj och efter en timmes hoppande så slocknade hon i sin säng.


I förrgår provsatt vi två våder tapet och det blev jättefint. Tapeten passade super och igår gjorde vi klart resten av väggen. Nu är det tre väggar kvar att tapetsera. Sedan är det bara lister och golv kvar plus att elen ska kopplas in. Vi hann färdigt med både sängen och taket i söndags.


Såg att det var zumba ikväll på byn och jag är lite i valet och kvalet om jag ska gå eller inte. Det skulle vara skitskoj, för de var riktigt längesen nu. Men om jag går då hinner vi inte tapetsera något ikväll och det vill jag ju också. Det skulle vara så skönt att ha matrummet färdigt tills Albins tvåårsdag. Och vi har hela helgen fullspäckad med massa så jag misstänker att vi inte hinner med så mycket av renoveringen. Jag ska fundera under dagen och se hur jag känner närmare kvällen :)

Ha en bra tisdag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0