1a december

December månad kom med ett ordentligt snöfall. Det har kräksnöat hela dagen (ca ½ meter pudersnö). Nu har det tack och lov lugnat ner sig. På eftermiddagen klädder vi barnen och drog dem i varsin pulka mot vår lilla "skog". Vi hämtade vi en gran som nu står på altanen där den ska få lysa fint :) 
 
Några ord om graviditeten. Vi har kommit in i vecka 35 nu och jag mår fortfarande väldigt bra. Visst är det lite tungt emellanåt, men för det mesta så känner jag mig som vanligt. Var hos barnmorskan i måndags och då visade det sig att vår lilla dotter lagt sig tillrätta i magen och låg alldeles ovanför förlossningskanalen och sannolikt så vänder hon sig inget mer nu. Jag har ökat runt 10 kg i vikt och sf-måttet har börjat planat ut lite, nu ligger det under den övre kurvan men en bit över medel. Vid nästa besök hos barnmorskan tror jag det är dags att skriva förlossningsbrevet. 
 
 
Inlägget blev inte längre än såhär, är alldeles för trött ikväll :) 
Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0