Summering av helgen

I fredags kom Cecilia och barnen och hälsade på. Det var riktigt fint väder så vi var ute hela dagen. Smågrabbarna lekte för fullt, hoppade studsmatta och badade i poolen. Vi tog en promenad till folkets hus och åt lunchbuffé. Det bjöds på lasagne, potatisbullar, bacon, hemgjord pyttipanna och grönsakssoppa och salladsbuffé. Promenaden dit och hem var sjukt jobbig, gassande sol och fullsatta syskonvagnar :) På eftermiddag/kvällen käkade vi hämtpizza tillsammans. När dagen var slut var det dags för mig att bege sig till sjukhuset för helgens första jobbnatt. 

I lördags åkte vi till Selångers marknad. Vi käkade middag där och vi gjorde några fynd såsom älgsalami, jaktstrumpor, jättestora aluminium pajformar, godisremmar och fina armband till barnen :)


Igår åkte vi till mina föräldrar och grillade. Lillebror och hans tjej (som flyttar nästa helg) var också där. 

I övrigt har helgen varit lugn. Jobbmässigt har det varit bra, varken för lite eller för mycket att göra utan alldeles lagomt :) Nu har jag bara fem schemalagda nätter kvar att arbeta och med handen på hjärtat känns det riktigt trist. Jag hoppas det blir lite extrajobb i höst :)
 

Nu är jag uppe på benen sen ett par timmar tillbaka. Johan och Abbe är ute med åkisen, när de är klar tänkte jag köra lite med vanliga gräsklipparen.  
 
Hoppas er helg varit bra!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0