Sista natten med gänget

Nu har jag bara en natt kvar på schemat, sen börjar mammaledigheten med Tova och i januari tar kommande bebis över :)

Jag har dock tagit på mig en extra jobbnatt nästa vecka så helt slut är det inte :)

Ikväll ska vi och syrran dra med oss lillebror på restaurang och fira hans födelsedag i förväg. Han fyller på fredag men vi åker till torpet imorgon och ska sova där 2-3 nätter så vi missar kalaset på fredag. Ska bli gott och äta ute mitt i veckan :)

I lördags var vi som sagt hos våra vänner i Västansjö och åt kräftor med goda tillbehör. Västerbottenost och min kalla räkpaj slår aldrig fel :) Senare på kvällen åkte vi till Åstön på lysnatta. Där var det riktigt röj men jag höll mig på en bänk större delen av kvällen för magens skull :)

Nu ska jag göra mig och barnen redo för en tur till stan. Hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0