RUL och lite annat

Idag hade vi tid för vårt rutinultraljud. Barnen fick vara hos faster Mia under tiden. Vi fick en jätteduktig barnmorska som genomförde undersökningen, det bästa ultraljudet vi hittills varit med om. Allting såg fint ut, och det visade sig vara en liten tjej i magen :) Hon är beräknad till den 7 januari.
 
 
Nu har jag jobbat två nätter och har två lediga nätter framför mig innan det är dags för mina sista schemalagda helgnätter. 
 
 
Idag lyxade vi till det med hamburgare från Sibylla.Vädret har varit riktigt fint och är riktigt mysigt att kunna sitta ute och äta middag :) 
 
 
Nu har jag precis kommit in från kvällsrundan med hundarna och troligtvis blir det en film innan sovdags
 
 
 
 
 
Kvällsrundan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Åh vad mysigt med en tjej till! :) roligt om hon blir brunögd ;) gud vad stor Tova och Albin har blivit. :) kram!!

Svar: Ja, det skulle vara roligt om hon blev brunögd :) Hoppas allt är bra med er! Kram
Nadja

2012-08-21 @ 11:36:54
URL: http://anglaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0