Blåsig torsdag

Nu var det längesen solen visade sig tycker jag. Det har varit regn, rusk och blåst på tok för länge. Även om det är varmt inomhus så blir man frusen. Och inga barnvargnspromenader blir det heller så länge vädret är såhär.

Idag är det Albins sista dagisdag för denna vecka. Även imorse blev han ledsen när jag lämnade honom, lillbubben min! Igår när jag hämtade honom så stod jag och spejade en stund innan jag visade mig och då såg jag att han lekte och hade skoj. Så han verkar ju trivas och ha roligt men blir ändå ledsen vid avlämning.

Idag har jag pysslat lite med inbjudningskorten inför Johans födelsedagsfest. Tänkte försöka göra klart de ikväll så vi kan skicka dem den här veckan.

Nu har jag nyss rivit en massa morötter (bäst att passa på när Abbe är på dagis). Dagens middag blir morotssoppa med fetaost. Igår åt vi en supersmarrig tacogratäng :)

Senare idag ska vi en sväng på Lidl och ikväll tänkte vi se senaste Maria Wern-filmen innan vi lägger oss.

Ha en bra torsdag!

Gårdagens tacogratäng




Kommentarer
Postat av: Veralena

Kan du inte lägga ut receptet på tacogratängen? :)

2011-09-16 @ 08:43:46
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0