Tidiga mornar och fullspäckade dagar

Jag känner mig alldeles slut. Albin vaknar så gott som 5 varje morgon och jag och Johan har tagit oss vanan att lägga oss runt 22-tiden. Trots att det blir runt 7 timmar sömn så är man dödstrött.

Veckan har rullat på som bara den. I tisdags var det dags för Abbes första dagisdag den här veckan. Jag och två av mina systrar gick på bebisbio och käkade god lunch på folkan. Vädret var riktigt fint hela tisdagen så det blev givetvis promenader både till och från dagis och bio :) Kvällen ägnades åt Zumba.

Onsdagen lämnade jag Albin på dagis runt 9-tiden. Närmare 10-snåret mötte jag, Tova och min mamma upp min syrra Janna inne i Birsta. Vi tänkte nämligen trängas med allt folk inne på BOOM-rean :) Det var vansinnigt mycket folk och rean var helt otroligt! 50% på alla "hårda" saker inne i butiken och 75% rabatt på all textil. Vi skyndade och plockade lite smått och gott (doftljus i mängder, boomfiltar, ljushållare m.m). Sedan stod vi närmare 2 timmar i kö för att få betala. Efteråt åkte vi på Birsta city och käkade lunch. Janna gjorde syntest medan jag och mamma gick in på varsin klädaffär för att handla :)
Efter shoppingen släppte vi av Janna på Alnö och for sen vidare hem till Söråker. Under eftermiddagen tvättade vi all textil från BOOM och jag klippte pappa.
Sedan avslutade jag och Johan dagen med nachos, morötter, gurka och dipp till nyaste Irene huss filmen :)

Idag hoppas jag att vädret är såpass att jag kan ta syskonvagnen till dagen.
Hoppas ni har en fin vecka ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0