Summa summarum

Dagarna går galet fort. Nu är det ny vecka och i helgen är det dags för Johans 30-årsfest. Den här veckan kommer mest bestå av en massa förberedelser inför festen men vi har även tänkt hinna med att gå på bio (Jägarna 2) på onsdag då johan har sin födelsedag :) Imorgon är jag själv hemma med barnen eftersom Johan ska vara i Borlänge på utbildning. När Albin är på dagis så ska jag passa på och fixa lite inför helgens festlekar :) På torsdag ska vi göra en riktigt storhandling inför kalaset och på fredag ska festmaten fixas samt att vi får tillgång till lokalen så på eftermiddagen ska vi dit och dona :) Får inte glömma att det är föräldraträff på BVC på torsdag också.


Igår var vi till Ljustorp och hälsade på våra vänner Veronika och Johan och deras barn. Det var väldigt längesen vi sågs så det var riktigt skoj att träffas. En hel del surr och en massa gofika blev det :)


På eftermiddagen så åkte vi och kikade på festlokalen. Efteråt åkte vi till mina föräldrar och hälsade på. Där träffade vi även min lillebror och hans tjej :) När vi kom hem så fick vi besök av min storebror och hans familj :)

Efter middagen så satte jag igång och bakade lite. När klockan blev 18 så kom jag på att det var innebandy, som jag så typiskt inte skulle hinna med (hade inte ammat Tova på ett par timmar plus att hon sov). Istället åkte Johan och spelade så det blev en lugn hemmakväll med nattning av barn för min del :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0