Promenader x flera

Idag är det tredje dagen i rad som vi promenerat längs nya strandpromenaden :) Jag tog med mig barnen i vagnen kring 9-tiden och vi gick ner till min mamma. Därifrån fortsatte vi och gick strandpromenaden runt tillsammans. Vädret är verkligen superhärligt ute! Det är en aning kallt men solen värmer skönt :) Efter prommisen gick vi in och fikade lite. Lagomt tills Abbes sovning så gick jag hemöver och nu sover grabben fortfarande ute i vagnen. Han har snart sovit i 2 timmar. Han sover alltid länge när han sover utomhus. Härligt med frisk luft och fågelkvitter :)

Nu har jag precis varit ute i landet och hämtat in morötter. Tänkte göra en höstig köttgryta med morötter och lök till middag idag :)

Vår alldeles egna picasso som tycker det är roligare att rita på alla möbler än det fina staffli han fått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0