Höstsol och träning

Jag har så himla mycket att göra om dagarna att jag inte hinner blogga :) Ska redogöra lite kort om vad vi haft för oss i dagarna.
Måndagen var dagisfri och vädret var så himla fint så jag lastade ungarna i vagnen för en promenad på byn. Vi gick ner mot min mamma och hon följde med oss på promenaden. Jag tror det blev närmare två timmars promenad totalt den dagen :)

I tisdags var det dagisdags för Abbe. Det märktes på honom att han tyckte det var skoj att få komma dit. Han hade inte ens tid att vinka hejdå när jag gick :) Senare under förmiddagen så gick jag och Tova med mormor på bebisbio. Vi såg en film som hette Niceville, varken jag eller mamma hade hört talas om den och vi blev båda positivt överraskade. Den var riktigt bra fakiskt! :)
På eftermiddagen när Albin slutat dagis så tog jag med mig barnen till min kusin på byn. Hans tjej hade ett par stickade sockor som hon inte hade någon användning för, men som passade perfekt för oss :)
På kvällen for jag iväg på ett Zumbapass.

Idag har jag haft en städ- och tvättdag under tiden Albin varit på dagis. Jag har dammsugit och skurat både över- och nedervåning samt bytt sängkläder i alla sängar. 4-5 maskiner med tvätt har också hunnits med :)
Nu ska snart sonen sova och för oss blir det nog lite webteve.


Finvovvarna!



Supersöta sockor :)



3 månaders tjejen!



Trött dagisgrabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0