Fredag

Då var fredagen här, härligt! Igår vaknade jag upp med nackvärk. Ont som tusan hade jag när jag vände huvudet åt höger. Idag är det mycket bättre, är bara lite öm på stället. Tråkigt nog fick jag stå över gårdagens bootcampträning med några andra mammor på byn. Får ladda till nästa vecka stället :)

Idag blir det en webbteve-förmiddag, har några program jag inte hunnit se än, bland annat Bron. Vädret ser ut att bli fint idag så senare tror jag att det får bli en promenad med barnen. Just nu håller Albin på och leker med trolldeg som vi gjorde igår. Tova vaknade för en liten stund sedan och sitter nu i babysittern.

Ikväll längtar jag tills vi kan forsätta se sista Harry Potter-filmen. Vi började se den igår men det blev bara halva för vi var så trötta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0