Dollarstore & en trött grabb

Imorse vaknade Albin på TOK för tidigt och hade sovit ganska så oroligt under natten, vilket resulterade i en väldigt trött grabb. Han kom ju i säng 1½ timme senare igår pga kalaset och sena nattningar brukar resultera i ÄNNU tidigare mornar för Albins del. Jag var lite osäker på om jag skulle skicka iväg honom på dagis eftersom han var så trött men åkte dit ändå och pratade med personalen. De tyckte han skulle stanna och skulle höra av sig om det blev för jobbigt för honom. När jag hämtade honom strax före 14 så sov han fortfarande. Så han var väldigt trött mao :) De hade en till grabb på dagiset som också sov, för den grabben hade varit vaken hela natten han.





Under tiden Albin var på dagis så åkte jag, mamma och lillasyster till Dollarstores premiäröppning i Sundsvall. De var halvmycket folk, men jag tyckte ändå det gick smidigt att gå därinne med vagnen plus att de hade många kassor öppna och personal som packade kassarna så det blev inte så mycket köande :) Hittade lite smått och gott inför 30-årsfesten (bla dekorationer, snacks mm).


Efter shoppingen tog vi oss en lunchbaguette på Nollans macka, lika goda som vanligt och bara 25 pix styck! :) När jag kom hem så satte jag igång och fixade klart med festlekarna så nu är det undanstökat.
Nu ska jag umgås lite med Albin medan Tova sussar. Sen är det middagsdags, ugnskorv och egen potatismos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0