Utvilad

Ojoj vilken bra natt det varit! Vi la oss i god tid igårkväll eftersom vi båda var dödströtta. Somnade lagomt till halv elva och Tova sov hon med, bortsett från ett halvtidigt morgonmål vid 4-tiden men sov sedan vidare till 9. Dessvärre vaknade grabben 04:20 (!). Vi försökte få honom att somna om men det gick inte, utan Johan fick gå ner med honom och medan Albin rev vardagsrummet så halvsov Johan på soffan.

Strax efter 9-tiden blev Albin upphämtad av min familj som skulle åka och hälsa på lillsyrran i Indal. Han fick följa med dom dit och kom hem lagomt till lunchsovningen vid 12. Under tiden han var borta så pysslade jag och Johan med lite småfix här hemma.

Idag blev det köttfärslimpa och potatis till middag. Ikväll har vi festat loss på chips, dipp och choklad. Vi har precis kikat på senaste avsnittet av Supernatural och nu funderar vi om vi ska se nån film eller inte. Vanligtvis vid den här tiden brukar jag vara som en zombie, men just nu känner jag mig riktigt pigg :)

Ha en skön lördagkväll! Imorgon väntar dubbelkalas och fars dag-firande! :)



tovatösen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0