Buzzadorkampanj




För ett tag sedan fick jag hem produkter från Natusan bedtime-serien (bedtime bath och babyolja) som jag nu tänkte buzza om. Vi har använt produkterna från den här serien tidigare och tycker de är toppen! Det bästa med barntvålen tycker jag är att den inte irriterar barnets ögon plus att det blir ett härligt skum. Babyoljan är en bra olja som luktar jättegott. Vi brukar även använda seriens shampoo eftersom också den är skonsam mot ögonen, vilket är ett måste när vi tvättar Albins hår för där är det nästan omöjligt att undvika att shampoot kommer i ögonen.

Jag har en hel drös med rabattkuponger att dela ut till den som vill ha, bara att hojta till i så fall!








Jag är en s.k Buzzador, vilket betyder att jag får prova produkter och tjänster gratis/reducerat pris och därefter berätta om dessa för mina vänner och bekanta och ge dem chansen att även dem prova produkterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0