Utelördag

Runt 14-tiden klev jag upp efter några välbehövda timmar med sömn. Jobbnatten var helt okej, den flöt på bra :) Nu är det snart dags för mitt sista nattskift, känns både skönt men samtidigt lite tråkigt.

Idag har vi varit ute hela familjen och grejat. Jag har sprungit runt med handgräsklipparen medan grabbarna roade sig med åkisen. Albin är alldeles förtjust i att få ta på sig hörselkåpor och sätta sig med pappsen och fara runt :) Han skulle kunna åka hur länge som helst. Kan tänka mig att om ett par år lär lilleman tjata om han ska få köra traktorn.
Under alla timmar som vi har ute var det strålande solsken, härligt som bara den! Runt 17:30 gick vi in och jag tog en välförtjänt dusch medan Johan fixade käk. Nu myser grabbarna i sittpuffen och Albin ska snart nattas.

Hoppas ni har en härlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0