Mathandling och lite shoppingfynd

Idag hade vi tänkt att måla sista strykningen på friggeboden när Johan slutade jobbet men ganska snart upptäckte vi att färgen var slut. Så då bestämde vi oss för att åka och köpa mer färg och samtidigt göra ifrån oss veckans mathandling. Förutom handlingen av färg och mat så gjorde jag två fina fynd, ett par ballerinaskor för 79kr och mini ugnsformar för 9kr st (har velat ha såna länge men de brukar kosta runt 20-25kr styck).




Tidigare idag så var jag och Albin och hälsade på min svägerska och hennes två grabbar. Vi spenderade några timmar ute i solen med kaffe och glass och grabbarna lekte på gräsmattan. Imorgon ska jag till MVC och sedan på eftermiddagen när Johan kommit hem från arbetet ska vi måla friggeboden och börja möblera Albins rum.
Nu ska jag snart ta och krypa ner under täcket, om 7 timmar vaknar sonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0