Helgen närmar sig

Nu är det nästan helg, ska bli SÅ underbart! :) Vi hann med lite smått och gott igårkväll (bla måla färdigt friggeboden, måla några foder till huset, pyssla lite i Abbes rum). I helgen väntar desto mer pyssel. Idag ska vi möblera färdigt och städa ur Albins rum så han ska få premiärsova när fredagnatt. Förhoppningsvis hinner vi måla ytterligare några fönsterfoder. Bäst av allt ikväll är att vi ska grilla pepparbiff, vare sig det kommer regna eller inte! :)

Jag och Albin har varit en sväng hos min mamma och hälsat på. Nu sover den virvelvinden i vagnen ute och lär väl vakna vilken sekund som helst. Då är det dags för lunch och sedan tror jag att vi beger oss till Michaela och hennes grabbar och hälsar på :)

Nu ska jag hänga tvätt och sedan plocka ut en färdiggräddad banankaka ur ugnen.
Ha en härlig torsdag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0