Vilken lördag!

Jäklar vilket fint väder vi har haft idag! Jag hoppas morgondagen blir lika fin, fastän jag lär sova bort halva dan ;)
Imorse tog jag och Albin bilen ner till mina föräldrar och Johan tog skotern dit. Vi var där och hälsade på framåt 11-tiden, då åkte vi hem och Johan fortsatte med Albins rum. Efter Albin ätit lunch så var det dags för han att sova så då tog vi med oss hundarna på en långpromenad och gjorde ett stopp hos mina föräldrar där vi grillade hamburgade :) Albin sov fortfarande när vi promenerade hemöver och väl hemma tog det inte många minutrar innan han vaknade. Han hade då sovit nära 3 timmar, och bäst av allt var att det räckte med en sovning idag! :) Vi provade att hålla honom vaken framåt lunch eftersom han sov "ända" till halv sju imorse. Det är svårt att bara få till en sovstund de mornar han vaknar före 5.
Nu blir det några lugna timmar hemma innan det är dags att bege sig till helgens första nattpass.




Tuffaste killen i sina favorittofflor! :)

Kommentarer
Postat av: tanja

men jag blir tokig! Världens vackraste!!!! :)

2011-03-13 @ 08:38:17
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ja, det var ju en smart idé. Ullared har ju det mesta :)

Hon är 1 år och 3mån, född i december :)



Å vilka söta tofflor han har Albin. Mina grabbar har också carstofflor, men dom där var finare :P Vart har du hittat dom?



Ha en trevlig kväll!

2011-03-13 @ 18:13:08
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0