Sjätte juni

Snart är Sveriges nationaldag över för i år. Vi har inte varit på eller haft nåt särskilt nationaldagsfirande idag, hos oss har det varit som en vanlig söndag. Strålande solsken har vi haft! Äntligen har jag fått lite färg på kroppen :)
Johan har slitit med altanen under gassande sol medan jag och Albin slappat. Vi har mest hållit oss på altanen, blir mindre yta att jaga på för min del då ;) Nu börjar kroppen verkligen kännas tung, konditionen är som bortblåst, lungorna har minimalt utrymme. Igår kom jag på att jag inte vägt mig nåt under den här graviditeten, sagt och gjort så ställde jag mig på vågen igår och 7kilo upp sedan start visade den. Med Albin i magen hade jag minst gått upp det dubbla i den här veckan men samtidigt vägde jag mer vid inskrivningnen den här gången.

Nu ska vi ha lite soffmys innan läggdags. Hoppas ni haft en fin ledighet!


Har kokat rabarberkräm ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0