Sista gången hos barnmorskan?

Idag har jag varit hos barnmorskan. Allting var bra och hon ligger fortfarande med huvudet nedåt :) Hon hade till och med sjunkit rejält ner i bäckenet. Det märkte jag för kanske två dagar sedan, har ett väldans tryck nedåt sen dess. I övrigt mår jag tipptopp! Tycker inte att värmen är speciellt besvärlig, jag hoppas istället att det förblir soligt och varmt resten av sommaren :)
Nästa tid som jag har bokad hos barnmorskan är efter mitt bf-datum. Jag läste på en gravidsida att omföderskor föder enligt statistiken 2-3 dagar innan bf. Kanske vi har vår lilla flicka innan veckan är slut? :) Just nu känns det som lugna puckar, hon verkar trivas bra i magen :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja jag tror i alla fall att ni har henne innan veckan är slut! =D

2011-06-29 @ 22:36:39
URL: http://insidemymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0