Fullspäckad dag!

Vi har återigen haft en riktigt effektiv dag :) Jag började morgonen med att fortsätta måla altanräcket. Det var riktigt härligt att sitta på altanen och bara ta det lugnt, solen värmde otroligt fastän klockan bara var kring 8-9 på morgonen. Efter lunchtid så släppte vi av Albin hos mina föräldrar och for till Timrå. Jag skulle till tandläkaren och Johan var på nån bilfirma och kikade. När jag var klar så åkte vi vidare mot Birsta city för handling av en massa smått och gott. Vi var på Rusta, Byggmax och Jula och fick med oss bland annat träolja, städprodukter, tvättprodukter, trädgårdsredskap och ett par leksaker till Albin. Vi lyxade till det med middag på en pizzeria innan vi åkte hemöver :)

Nu ikväll har jag oljat in ett par småmöbler i ek. Nu ska vi se den här filmen. Hoppas ni haft en lika bra dag som vi!


Pyssel i kvällssolen



Morgonmys





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0