Ännu en härlig dag

Min morgon började med tre timmar målning. Nu är ena "halvan" av altanen målad en gång, vilket har tagit ca 10 timmar. Grabbarna har åkt iväg till kompisar så mamman har hela huset för sig själv i några timmar :) Andra maskinen tvätt pågår och jag funderar på att gå till trädgårdslandet och rensa lite.

Senare idag efter Albins lunchsovning åker vi ner till mina föräldrar och badar i en uppvärmd pool! Härligt va? :) Hoppas ni har en fin dag ni med!



Mycket sallad har det blivit :) Morötterna växer fint de med.



Det syns ingen skillnad här på bilden men nu är den högra halvan målad.
Det är otrolig skillnad i verkligheten, räcket är bara grundmålat tidigare.
Bara 30 timmar målning kvar då!






Kommentarer
Postat av: Sara H

Hej, Jag är ny på din blogg men måste bara säga vilken fin altan.. och resten av huset också! :)

Sen så har du ju en tok söt liten grabb! Så himla fint hår, mörkt och lockigt! Jag har också en liten grabb, han är dock lite yngre, 7 månader. :)



Lycka till när förlossningen sätter igång!

2011-07-06 @ 13:03:07
Postat av: Nadja

Tack så mycket, himla roligt att få höra! :)

2011-07-07 @ 20:41:43
URL: http://nadjalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0