Trevligt besök

Idag har vi haft besök av Johans bror med familj. Sötaste kusinerna lekte en massa både ute och inomhus. Vi har fått ärva jättemycket fina kläder av Fiona, så nu har Tova mer kläder än mamma sin ;) Tösabiten vår har ju även fått en hel del fint av sin tremänning också så nån dag här i veckan måste jag organisera bland alla kläder.



Ikväll åker Johan ner till Göteborg för att köpa en ny bil till familjen. Albin sover hos mormor och morfar och jag och Tova blir ensamma hemma, hundarna är också här så alldeles själv blir vi inte.

 

Några rader om Tova tänkte jag också skriva. Hon är en otroligt vacker bebis, lik sin storebror ;) Dessutom är hon väldigt lugn och harmonisk. Amningen går toppen och hon verkar gå upp bra i vikt. Hon har blivit vägd en gång (5 dagar gammal) och då hade hon bara tappat 32 gram i vikt (mindre än 1% av födelsevikten). När Albin var 5 dagar gammal så tappade han över 10% av sin vikt. Nätterna kan man inte heller klaga på, hon äter när jag lägger mig sedan har hon ett nattmål vid 2-3 tiden och sedan nästa mål på morgonen kring 6-tiden. När hon är vaken ligger hon nöjt i vagnen och tittar.


Några bilder från idag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0