Inga bebistecken ännu

Igår och idag har vi haft  sköna dagar med sol och bad. Igår var vi hos min bror och deras familj, badade och blev bjudna på grillat. Idag har vi varit hos mina föräldrar och badat i deras uppvärmda pool på 30grader, superskönt!
Det blev grillat till middag även idag, måste passa på när det är sommar och finväder :)


Med magen är det lugnt, inga tecken på någon förlossning i de närmsta. Jag trodde väl aldrig att jag skulle gå över tiden längre än vad jag gjorde med Albin, med honon var det 2 dagar. Ultraljudet i stockholm gissade på att bebisen kommer den 10 juli, det är imorgon så vi får väl se :)

Nu ska jag ta ut småvovvsarna på prommis. Må väl!


Bild som brorsan tog på mig igår, då gick vi in i vecka 41.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0