Helgavslut

Helgen lider mot sitt slut och dessvärre även Johans semester. Nu har han bara en vecka kvar, sedan blir jag ensam med båda barnen. Blir säkert tufft i början men efter någon vecka så går nog det mesta av bara farten. Det är tur att Tova är ganska så lugn av sig, hade hon varit lik storebror sin vet jag inte hur det hade gått :)

Idag har vi varit och firat Johans brorsdotters 3-årsdag och blev bjudna på grillat. Efter det kalaset for vi vidare till nästa kalas som var i Frötuna. Nu ska vi snart se en film och sedan göra kväll. Imorgon har vi Drakborgen inplanerat och på kvällen kommer min lillasyster och hennes pojkvän hit och äter grillat med oss :)


Hoppas ni andra haft en trevlig helg!


Lägger in en bild från svägerskans blogg på mig och Abbe
när vi var på Drakborgen förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0