Heldag i ljustorp!

Idag har jag och min kära son spenderat större delen av dagen i Ljustorp där vi hälsade på Katta och hennes lilla tös Jolie. Timmarna gick riktigt fort och barnen lekte medan vi mammor surrade :) Vi hann också med en liten promenad med våra små, synd bara att solen hann i gå o moln. När vi kom tillbaka så fikade vi te och goda smörgåsar :)
Nu ikväll så gjorde jag en egenkomponerad kycklinggryta som blev riktigt smaskig och efter middagen så tittade mina föräldrar upp på en kopp kaffe och kaka.


Lilleman sover sedan 1½ timme. Han var riktigt trött efter dagens äventyr (samt att eftermiddagssovningen blev kortare än vanligt) så han somnade på direkten då vällingen i flaskan tog slut. Nu hoppas jag innerligt att han sover HELA natten. Inatt så vaknade han varannan timme efter att klockan slagit 23 och när klockan var 5.30 var det bara att stiga upp. Var sjukt trött kan jag lova, speciellt då jag sov väldigt lite igår efter nattpasset.
Tur man är ung! ;)

Har inte så mycket mer att förtälja. Imorgon blir det bebisbio med bästaste Cecilia och Elias.



småbusarna!



Albin jagar Kirsch






Albin & Jolie



Abbe hittade en av sina favoritleksaker, en dammsugare ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0