Frisk pojke

Äntligen är febern borta! Igårkväll hade han 39.5 i temp och fick en alvedon innan läggdags. Han vaknade en gång under natten och som det kändes då hade han ingen feber. Imorse tog vi tempen igen och den visade fina siffror :) Däremot har han fått små små utslag på kroppen, så det var garanterat tredagarsfeber han åkt på. Albin verkar inte vara den enda som åkt på viruset, för två av hans jämnåriga kamrater har haft samma höga feber här i dagarna.


Idag följde jag och Albin med min familj till badhuset och hade skoj. Albin gillar verkligen att bada, ju mer vatten desto bättre :) Imorgon är det dags för ett extra nattpass på sjukhuset, är sedan ledig resterande av helgen :)
Förutom att bada så har vi varit ute i det UNDERBARA vädret idag. Kändes som jag kunde gå i timmar med barnvagnen och bara njuta av solen! Tyvärr ville inte våra små chihuahour gå så långt, men är det fortsatt fint imorgon så ska jag och Albin gå själva så vi kan promenera en längre bit.
Nu ska jag mysa lite med sonen innan det är dags för honom att krypa ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0