Det närmar sig...

Snart är den efterlängtade dagen här! Jag är så nyfiken så jag tror jag spricker snart ;)


Idag har det varit soligt men rätt så kallt ute. Albin och jag tog med oss min mamma och for iväg och mathandlade litegrann och efteråt besökte vi Erikshjälpen en snabbis. Det var så himla mycket folk där så vi blev inte kvar särskilt länge. Annars har det inte hänt så himla mycket mer. Albin sover för natten och jag och Johan ska snart krypa ner i soffan och mumsa vindruvor och macadamianötter.
Imorgon är det Drakborgen på schemat :)




skoj med dammsugaren!




fyndade en söt korg för nästan ingenting :)



vardagslyx!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad är det för efterlängtad dag? :D nyfiken

2011-01-27 @ 17:35:54
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0