30 januari, sen då?

Idag är det dags för lite jobb igen, två nätter sedan ledigt fram till nästa helg.
Ikväll när jag kommer till jobbet ska jag titta på hur jag ska göra med jobb framöver. Just nu har jag jobb fram till den sista januari och har blivit erbjuden att fortsätta jobba 6 veckor till efter det. Det handlar fortfarande inte om mer än halvtid men jag är i valet och kvalet om hur jag ska göra. Pengarna lockar, men samtidigt är det inte så kul att jobba jämt då Johan är ledig. Ja vi får se hur det blir :)

För övrigt så sov Albin till 7 idag, så jag känner mig otroligt utvilad ;) Hade gärna hittat på något skoj men det är bäst om jag passar på att sova de stunder Albin sover eftersom jag ska ut och jobba inatt. Nä nu ska jag ta ut hundarna för sin morgonrastning sedan är det snart dags för Albins första tupplur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0