Drakborgen och solig långpromenad

Albin och jag startade dagen 05.30 imorse. Jag hann både duscha, vika + hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen innan det var dags att bege oss till Drakborgen. Där träffade vi Vera med Hilding och Emma med Viking. Barnen lekte och vi mammor umgicks. Albin var lika fartfylld som sist och klättrade på allt som gick att klättra på :) Var inte i närheten av mamma sin en sekund ens ;) Efter nån timmes lek så lunchade vi och det blev en liten lekstund efter maten också. Vid 13-tiden for jag och Albin hemåt och när vi kom hem tog vi med oss hundarna på en superhärlig långpromenad i solen :)
Nu har jag precis förberett dagens middag, tortellinigratäng och Albin har nyligen vaknat efter att ha sovit gott ute i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0