Valborgsfirande

Solen började skina lagomt till grillningen :)



Fläskfilé, majs och fyllda champinjoner grillade vi


Vackraste grabben på jorden!

Min bror och hans fina flickvän :)




Tjockisen in action



Sötongen


Vi har haft en jättetrevlig kväll med min storasyster och lillebror och hans flickvän. Maten blev potatisgratäng, kött, tzatsiki, vitlöksbröd, majskolv, grekisk sallad med feta och färskostfyllda champinjoner. Efter allt grillat så åt vi kladdkaka med grädde till efterrätt. Nu har dom dragit vidare på galej och vi har precis nattat Albin. Nu ska vi gå ut i solen och greja lite ute. Jag ska bland annat fylla på med mer jord i jordgubbslandet.



Kommentarer
Postat av: Nina Skog

Vilken mysig blogg du har Nadja! Hur lång baktid har du kvar på lilltjejen? :)

2011-05-02 @ 13:50:57
Postat av: Nadja

Tack Nina! Den 7 juli är det beräknat, men jag hoppas på lite tidigare :)

2011-05-03 @ 14:44:29
URL: http://nadjalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0