Påskhelgen

Nu är min arbetshelg över. Trots den tuffa fredagsnatten så har helgen i helhet varit helt okej! Det som känns trist är att jag missat mycket av det fina vädret som varit. Men jag får glädja mig över finfina slantar på nästa löning istället ;) Nu har jag bara 5 arbetspass kvar, min sista jobbhelg är sista helgen i maj. Då har jag precis gått in vecka 35, alltså bara 5 veckor innan BF. Hittills har det gått hur bra som helst att arbeta så jag hoppas det fortsätter så :)

Förutom att jag jobbat närmare 30 timmar i helgen så har vi hunnit med att tapetsera tre väggar i Albins rum. Nu väntar vi på fondtapeten som förhoppningsvis kommer på onsdag. Vi hoppas hinna sätta upp den tapeten innan helgen för i helgen tänkte vi fokusera på att lägga golv. Samt att det är sista april kommande helg så vi har en hel del pyssel ute på gården också.

Imorgon ska vi åka till min lillasyster och hennes sambo för att fälla ett stort träd. Eller karlarna ska fälla träd och vi tjejer ska umgås :) Vi ska även äta middag tillsammans allihop. Vi har inte hälsat på dem sen nyår tror jag så jag ser verkligen framemot att åka dit. Kanske ska jag ta och göra nån god efterrätt och ta med mig. Ska fundera på saken :)
Nu ska jag, som varje kväll, plocka undan ett ton med leksaker från vardagsrumsgolvet. Senare ska vi krypa upp i soffan och se film, tror det blir Ritualen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0