Halvvägs till helg

Dagarna bara rusar förbi och snart är det helg igen. Idag har vi köpt hem trägolv till Albins rum och hämtat ut fondtapeten. Veckans mathandling avklarades också så nu är kyl och frys proppfulla :) Imorgon hoppas vi på att få upp tapet på sista väggen. På fredag ska Albin sova hos sin moster i stan så då ska vi passa på att lägga golvet i hans rum. På lördag ska vi mest greja ute och grilla :) Fullspäckade dagar med andra ord!


En sak som slog mig tidigare är att det här året kommer jag ha min första helt lediga sommar sedan 7:an på högstadiet. Varje sommar sedan 14-års ålder har jag sommarjobbat, för det mesta hela somrarna. Nu ska hela familjen få vara lediga tillsammans, och alldeles underbart kommer det att bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0