Fönsterbyte och strålande sol

Oj vilket härligt väder vi fick igår! Jag satt ute en stund på förmiddagen när Albin sov i vagnen och när jag gick in såg jag att jag fått lite färg i ansiktet och på armarna :) Tror aldrig jag varit såhär blek någonsin i mitt liv.
Albin vaknade tidigt även idag, tror klockan var runt 04:45.

Igår bytte Johan och min pappa ännu ett fönster i vårt hus. Nu har vi ett fönster kvar att byta och det ska dom fixa ikväll. Sedan är det Banverket som ska stå för resten av fönstrena.

Jag mådde jätteskumt igårkväll, det började vid halv åtta tiden. Jag började må sjukt illa. Var längesen jag var så illamående. Jag la mig i soffan i vardagsrummet i hopp om att det skulle gå över. Efter nån timme var det lite bättre. Jag gick upp och la mig strax därpå och har sovit utan några besvär i natt. Känner inte av något nu heller :)

Nu ska jag göra frukost och sedan hoppa i duschen. Senare idag ska vi till Cecilia och Elias och hälsa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0