Bilbesiktning och thaimat

Albin vaknade 5:30 imorse, inte särskilt roligt med tanke på att jag ska jobba natten. Men jag har sovit med honom både på förmiddagen och eftermiddagen så nu känner jag mig laddad :)

Efter lunch idag släppte jag av Albin hos mamma och pappa och drog vidare till bilprovningen. Mazdan gick igenom helt utan anmärkning, tjoho!! :)

Nu har vi precis käkat supergod thaimat från thaiköket i Söråker. Både jag och Johan åt nudlar blandat med biff, kyckling och räkor och grönsaker. Gott som tusan var det!

Ja, det här var min dag i korta drag. Nu ska jag mysa med grabbarna innan det är dags för nattjobb!
Ha en trevlig helg allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0