Helgen är här

Om några timmar är det dags att bege sig till jobbet. Känns rätt så okej. Nu gör jag tredje helgen av fem.
Imorgon när jag sover så åker Johan och Albin på kalas och sedan på kvällen åker hela familjen på middagsbjudning i Ljustorp :)


Idag har jag storstädat. Tycker det är skönt att ha det rent och fint inför helgen, även om jag jobbar :) Vi har också hunnit med en promenad i solen. När Albin sovit sin förmiddags- och eftermiddagslur så har jag försökt sova jag med, men jag tycker jag mest vred och vände på mig.



Nu ska jag titta till maten, har både en potatiskaka och en stek i ugnen. Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

mysigt med nystädat inför helgen... hade jag oxå beövt!



hoppas du får det bra på jobbet! ;o)

2010-10-15 @ 17:57:11
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0