Uppe i ottan

Det är inte klokt vad Albin ska vakna tidigt på morgonen. Jag skulle bli alldeles överlycklig om han sov till 7 nångång. Just nu är han inne i en period då han vaknar kring 5, oftast före 5. Han blir snabbt missnöjd i sin spjälsäng när han inte får någon uppmärksamhet och ganska snart lyfter vi över honom i vår säng i hopp om att han ska somna om. Men ånej, skulle inte tro det va! Så fort han hamnar i vår säng så tar han rollen som klätterapa.


På tal om klätterapa så har han blivit mer eller mindre livsfarlig att ha på golvet. Han klättrar på ALLT och nå vidare stadig tycker jag inte att han är, men det skiter Abbe i ;) Dessutom tror han att mamma hinner fånga honom hela tiden så då går det bra att släppa taget och kasta sig åt nåt håll. Det tycker vi är skitskoj!


Nä, nog om mitt lilla busfrö. Nu ska jag ta mig nån frukost. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0