Snön är kommen...

och usch säger jag! Jag är nog den enda i hela Sverige som inte vill ha någon snö. Helst ingen vinter överhuvudtaget. Jag hatar kyla, skrapa bilrutor och att man måste klä på sig som ett tok för att inte frysa, om ens för att bara hämta morgontidningen. Nä usch, ge mig sommar istället. Visst kommer det att komma fina dagar framöver med solsken och glittrande snö på backen, men då är det nästan alltid SVINKALLT istället. Jag skulle hellre ge upp de få fina vinterdagarna och slippa de andra hundratals dagarna med antingen snöslask eller -30 grader.





nej tack!
ja tack!

Kommentarer
Postat av: Veralena

Du är INTE ensam. Jag vill inte heller ha någon snö och ingen kyla heller för den delen. Vill jag ha kyla och snö så åker jag hellre till alperna en vecka och har sol o värme resten av året!

2010-11-10 @ 10:29:12
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0