Ny vecka

Dagarna bara rusar iväg och idag är inget undantag. Jag och Albin startade dagen med att gå ner till mina föräldrar. Vi blev där ett par timmar och vid lunchtid gick vi vidare till Michaela o Milian som var lediga idag. Vi satt utomhus och surrade, vädret var kanon! :-) Albin sov i vagnen o Milian lekte.
När vi kom hem gjorde vi i ordning ugnstekta rotfrukter och kyckling. Himla gott blev det! :-) Nu på kvällskvisten har min kära sambo premiärkört åkgräsklipparen och jag har tagit upp lite lövhögar.
Snart ska vi avsluta kvällen med lite filmtittande. Imorgon är det första träffen med föräldragruppen och bebisbio på schemat, skoj!





Lillplutten tittar på TV




Söta Milian




Grönt o fint




Småvovvarna myser




Lyx med en åkis ;-)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh herregud vad stor millian har blivit =) syns på bion imorgon!

2010-05-17 @ 23:37:59
URL: http://anderssonslantliv.blogspot.com/
Postat av: Tanja

Uppdatera mera!!! Jag vill läsa. :)

2010-05-20 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0