Godmorgon tisdag



Snart är det helg IGEN ;-) Härligt med kortveckor!
Igår var jag och Albin och hälsade på Michaela o Milian. Vi fikade o surrade i ett par timmar medans Albin satt i babysitter och Milian lekte. På onsdag ska vi ses igen, men då bli det en rejäl promenad istället för fikande ;-)
Kvällen igår avslutades med Clash of the titans, den var väl okej men inget jag skulle se igen.

Idag ska jag och Albin hälsa på Emelie och Axel :-) Men det blir först efter lunch. Innan dess har jag tänkt vika en MASSA tvätt, plocka ihop lite här hemma, behandla kakelfog också kanske vi hinner titta ner hos mina föräldrar en snabbis.

På torsdag har Johan skjutprov och efter det ska vi åka till Cecilia, Robert o Elias och umgås. Det ser vi framemot! :-)
Hela helgen innebär målning, målning och målning. Mina föräldrar ska måla om deras hus och ett par byggnader till i rött. Det tror jag kommer bli snyggt som attan! 

Nu ropar lillen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0